Szövetség alapítása
A Gyűrűk Ura :: Általános :: Szövetségek
1 / 1 oldal
Szövetség alapítása
1. A szövetségek rendelkeznének egy-egy vezetővel, de ő is csak egyetlen szövetségnek lehet a vezetője.
2. Egy szövetség a kezdetekkor minimum 3, maximum 6 főből állhat, a későbbiekben óhajtjuk, hogy ez a szám 12-re emelkedjék.
3. Minden kedves játékos aki csatlakozik egy szövetségbe azonnali szintléptetésben részesül, s valamilyen bónusszal, ami szövetségenként változó.
4. A szövetségeknek megalakulásukkor el kell készíteniük egy alapító okiratot, amelyre köteles minden frissen csatlakozott játékosnak feleskednie.
5. Megalakulásának pillanatától kezdve, minden egyes szövetség rendelkezik egy jelszóval ellátott boarddal amelybe bepillantást csak annak tagjai, vagy a moderátorok nyerhetnek.
6. A szövetségi boardok kötelezően rendelkeznének egy olyan topiccal, amelyben panaszaikat, s észrevételeiket közölhetik a vezetőjükkel, így a játékosok is jogot kapnak arra, hogy a sajátjukénak érezhessék a felfrissült oldalt. Az egész a kétkamarás parlamentek elvén alapulna, ők felterjeszthetik kívánságaik, mi pedig élhetünk vétójogunkkal, vagy akár el is fogadhatjuk őket.
7. A szövetségek évente kétszer kötelesek összegyűlni egy kaland erejére.
8. A szövetségek tagjainak lehetőségükben áll, hogy vagyonukat összeadják, s abból közösen vásároljanak (kastély, erőd) létesítményeket.
9. A szövetség vezetője bármikor lemondhat a címéről, de csak abban az esetben, ha kijelölte az utódját. Ha esetleg inaktív, vagy nem jól teljesíti a feladatát a vezető, a tagok többségi szavazás útján bármikor leválthatják, és újat választhatnak a helyére.
10. A klán vezetőjének létre kell hoznia egy leírást a csoportosulásáról, és annak céljairól.
11. Minden klánnak rendelkeznie kell egy patrónus moderátorral, aki a klán érdekeit képviseli a Tanácsteremben. Őt kérhetik fel egy esetleges kalandra, vagy ha bármi gond támad, ő segít.
12. Aki kilép egy szövetségből, az két hétig másik szövetség nem választhatja meg tagjának.
13. Amennyiben valamelyik szövetség megszegi az alapokiratában foglaltakat, az büntetésre számíthat, melynek mértékét a mindenkori Vezetői Tanács szabja meg.
14. Az alapokiratnak kötelezően tartalmaznia kell: (lentebb látható!)
a, a létszámra vonatkozó megkötéseket
b, célkitűzéseit
c, a saját maguk által lefektetett szabályokat,
amely minden egyes tagra értelemszerűen vonatkozik
/Köszönet érte Manwe valánknak!/
Szövetségek adatlapjai:
Alapító neve:
Szövetség neve:
A Szövetség szintje:
(Szövetség jelszava/jelmondata:) nem kötelező
Szövetség tagjai:
Szövetség vagyona:
(Szövetség székhelye:) nem kötelező
Célkitűzések:
Szövetségi szabályok:
Szövetség leírása:
- A szövetség tagoktól függően három szintből áll:
1. szint: 1-3 tag
2. szint: 3-6 tag
3. szint: 6 tag fölött (ezekbe az alapító nem számít bele!
- Célok lehetnek:
erkölcstelenek
erkölcsösek
pl.:
° rablás
° harc/katonaság
° bajvívók
° gyilkosok
° kalandorok
stb...
- A Szövetség alapítása nem kerül pénzbe!
2. Egy szövetség a kezdetekkor minimum 3, maximum 6 főből állhat, a későbbiekben óhajtjuk, hogy ez a szám 12-re emelkedjék.
3. Minden kedves játékos aki csatlakozik egy szövetségbe azonnali szintléptetésben részesül, s valamilyen bónusszal, ami szövetségenként változó.
4. A szövetségeknek megalakulásukkor el kell készíteniük egy alapító okiratot, amelyre köteles minden frissen csatlakozott játékosnak feleskednie.
5. Megalakulásának pillanatától kezdve, minden egyes szövetség rendelkezik egy jelszóval ellátott boarddal amelybe bepillantást csak annak tagjai, vagy a moderátorok nyerhetnek.
6. A szövetségi boardok kötelezően rendelkeznének egy olyan topiccal, amelyben panaszaikat, s észrevételeiket közölhetik a vezetőjükkel, így a játékosok is jogot kapnak arra, hogy a sajátjukénak érezhessék a felfrissült oldalt. Az egész a kétkamarás parlamentek elvén alapulna, ők felterjeszthetik kívánságaik, mi pedig élhetünk vétójogunkkal, vagy akár el is fogadhatjuk őket.
7. A szövetségek évente kétszer kötelesek összegyűlni egy kaland erejére.
8. A szövetségek tagjainak lehetőségükben áll, hogy vagyonukat összeadják, s abból közösen vásároljanak (kastély, erőd) létesítményeket.
9. A szövetség vezetője bármikor lemondhat a címéről, de csak abban az esetben, ha kijelölte az utódját. Ha esetleg inaktív, vagy nem jól teljesíti a feladatát a vezető, a tagok többségi szavazás útján bármikor leválthatják, és újat választhatnak a helyére.
10. A klán vezetőjének létre kell hoznia egy leírást a csoportosulásáról, és annak céljairól.
11. Minden klánnak rendelkeznie kell egy patrónus moderátorral, aki a klán érdekeit képviseli a Tanácsteremben. Őt kérhetik fel egy esetleges kalandra, vagy ha bármi gond támad, ő segít.
12. Aki kilép egy szövetségből, az két hétig másik szövetség nem választhatja meg tagjának.
13. Amennyiben valamelyik szövetség megszegi az alapokiratában foglaltakat, az büntetésre számíthat, melynek mértékét a mindenkori Vezetői Tanács szabja meg.
14. Az alapokiratnak kötelezően tartalmaznia kell: (lentebb látható!)
a, a létszámra vonatkozó megkötéseket
b, célkitűzéseit
c, a saját maguk által lefektetett szabályokat,
amely minden egyes tagra értelemszerűen vonatkozik
/Köszönet érte Manwe valánknak!/
Szövetségek adatlapjai:
Alapító neve:
Szövetség neve:
A Szövetség szintje:
(Szövetség jelszava/jelmondata:) nem kötelező
Szövetség tagjai:
Szövetség vagyona:
(Szövetség székhelye:) nem kötelező
Célkitűzések:
Szövetségi szabályok:
Szövetség leírása:
- A szövetség tagoktól függően három szintből áll:
1. szint: 1-3 tag
2. szint: 3-6 tag
3. szint: 6 tag fölött (ezekbe az alapító nem számít bele!
- Célok lehetnek:
erkölcstelenek
erkölcsösek
pl.:
° rablás
° harc/katonaság
° bajvívók
° gyilkosok
° kalandorok
stb...
- A Szövetség alapítása nem kerül pénzbe!
A Gyűrűk Ura :: Általános :: Szövetségek
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.